onsdag 23. april 2014

My Love

"Hei" - det var sånn det begynte, du og jeg.  Et nervøst håndtykk og to smil, en varm sommerdag i en overfylt hall. Det enkle ordet endret livet mitt for alltid. Et enkelt ord med tre bokstaver akkompagnert med det fineste smilet du kan tenke deg. 
Hvorfor hadde ingen introdusert meg for denne fantastiske personen tidligere? 
Dager ble til uker og uker til måneder, og jeg fikk endelig sett han igjen. 
Åh, alt gikk så enkelt, samtalen gikk unna og latteren satt løst. Smilet hans gjorde meg nesten tullete allerede da.  Men lite visste jeg da om hvor mye du ville komme til å bety for meg. 
Men det var tidlig. 
Vi bikket nytt år, før jeg snakket med deg igjen,  nervøse meldinger fram og tilbake, men alt gikk så lett. Vi hadde så mye til felles. Vi har, så mye til felles. 

Og nå sitter vi her, over et år siden du holdt hånda mi første gang, ett år siden første gang du ga meg følelsen av at med deg kan jeg klare hva som helst. Følelsen som gjør at sommerfuglene danser med enorme vinger i magen min.

Du har blitt til en som forstår meg nesten bedre enn jeg gjør selv. Du har gradvis kommet så nære meg, at du har fått innblikk og kjennskap til alt, alt som har gjort meg til den jeg er nå. At du er villig til å høre, hjelpe og prøve å forstå - det er jeg evig takknemlig for. Du har hjulpet meg gjennom så mye, bare ved å være deg. 

Takk for at du ser meg, for at du er min.
Jeg elsker deg. 

2 kommentarer:

Little Miss Sunshine sa...

Åh, nå ble jeg nesten litt forelska sjæl :-D

Anonym sa...

Jeg elsker deg <3